Sunday, July 11, 2010

I am Rotem Tene


לפני שרותם נולד וחשבנו על שמות לא חיפשנו את השם הכי מיוחד, הכי מתיימר וגם לא את הכי חדשני. השם רותם הוא שם שעלה לגמר וכשילדתי זה היה ברור שקוראים לו רותם. 
הידעתם שרותם זה שם זכרי? כן כן, רותם זה שיח מדברי ולכן הוא שם זכרי שנלקח על ידי בנות המין החזק כמו שקורה עם כל השמות בסופו של דבר.
אז כמו שאמרתי, לא ניסינו להתחכם או להיות מיוחדים אבל תיארתי לעצמי שאין הרבה הורים שקוראים לבנים שלהם רותם היום. כשרותם נכנס למעון החדש לפני חצי שנה גיליתי שיש עוד רותם בגן. לא סתם עוד רותם, אלא עוד רותם בן. ואם זה לא מספיק אז הם באותה קבוצה ביחד. בימים הראשונים הגננת הבדילה ביניהם על ידי אמירת השם עם צבע החולצה שהם לבשו באותו יום. "רותם אדום", "רותם כחול" וכו'. די מבאס לדעת שקוראים לבן שלך לפי החליפה שבחרת להלביש לו בבוקר....
מהר מאוד רותם למד שיש עוד רותם והסברתי שיש רותם טנא ויש רותם לוי (השם האמיתי שמור במערכת). אז אחרי שחפרתי לו איך קוראים לך ולא הסתפקתי רק ברותם אלא גם רותם טנא הוא הפנים וכל פעם שאני שואלת הוא עונה בגאווה ומצביע על עצמו "אני רותם טנא".
הרבה פעמים אני מפתחת תמונות בסדרות ולא מחליטה מראש מה בדיוק לעשות איתן ולאיזה עמוד הן יוקדשו אבל כשהתחלתי לעבוד על העמוד הזה פתאום קפצה לי התנועה הזאת שהוא מצביע על עצמו והחלטתי להקדיש לזה את העמוד והסרטון החדש. 
תאמינו לי, עניין הסרטונים הוא ממכר. ממש כיף לי להסתכל על התוצאה הסופית וההתבוננות על עצמי במהלך העבודה מאוד מפרה ומחדשת לי כל מיני דברים. למשל, ממש לא הייתי מודעת לזה שהידיים שלי כל כך שזופות! וגם, כמה זמן לוקח לי לבחור כל פרח שאני שמה בעמוד :-).

אז הנה קצת תמונות של התוצר הגמור ואם תגוללו למטה תוכלו לראות גם את הסרטון.

.






תודה לכל מי שהגיבה על הסרטון הקודם ונתנה הערות. אני משתדלת לקחת הכל לתשומת לבי ולשפר לפעמים הבאות. לצערי עוד לא הצלחתי להתגבר על הבעיות הטכניות של איכות הוידאו אבל אני עובדת על זה...

 
 
 
 

No comments:

Post a Comment

Thank you for your comment.