Tuesday, May 4, 2010

Swap bot wish swap


הדבר הכי כיפי ב- Swap Bot זה שכל אחד יכול להתחיל החלפה בכל נושא שהוא כך שאם פתאום ממש בא לכם מגבת מטבח מארץ אחרת כל מה שאתם צריכים לעשות זה לפתוח החלפת מגבות מטבח ואתם מסודרים.
זאת הייתה הסיבה להחלפה שפתחתי שהכותרת שלה הייתה "Make me something for...". הרעיון פשוט, כל משתתפת כותבת 3 דברים שהיא הייתה רוצה שיכינו לה ל.... מטבח או אולי ל...בעל ולמה לא בעצם ל...שיער?
השותפה שלי ביקשה בין היתר משהו לחדר היצירה שלה. מאחר וגם לי יש עכשיו חדר יצירה משלי ואני שוקדת על העיצוב שלו היה לי מאוד קל לחשוב על הרעיון הזה. בסופו של דבר הכנתי לה שלישיית מסגרות עם המילים Create, Inspire, Dream כל אחת נצבעה באותה שיטה אך בצבע אחר. המילים הודפסו על קארדסטוקים ויושנו עם דיו דיסטרס. התוצאה הייתה מקסימה בעיניי והיה לי מאוד קשה להפרד מהן.
 
 
 
 
 
 
המסגרות הן מסגרות עץ פשוטות מאיקאה שעולות 9 ש"ח לשלישיה. תמיד טוב שיהיה חומר גלם כזה בבית לכל מקרה שלא יהיה.
באותה החלפה ביקשתי שיכינו משהו לבן שלי. אז בת הזוג שלי סרגה לו תמנון משחק משגע. צילמתי אותו ליד מר תפוח אדמה לצורך קנה מידה. נכון שהוא משגע?

אני מקווה שממש בקרוב תוכלו לקבל הצצה לתוך פינת החמד הקטנה שלי, אני פשוט צריכה לבקש מהבעלול שיתלה לי עוד כמה דברים... ולא רוצה להראות חצי עבודה. 

No comments:

Post a Comment

Thank you for your comment.