Tuesday, February 9, 2010

USA layouts


אז מה עוללתי לאחרונה? האמת שלא מעט. אני מתקדמת מאוד יפה עם האלבום של השנה השנייה של רותם. האלבום של הטיול לארה"ב נמצא ממש לקראת הסוף ובהתחשב בכך שהטיול היה בפסח שנה שעברה נראה לי שאני צריכה לתת פוש כדי לסיים אותו כדי שאני לא אוכל להגיד שלקח לי שנה לעשות את האלבום הזה... בין לבין יש החלפות ב-Swap Bot והיה גם מפגש מדהים של הקומונה המפתח ליצירה ואני עוד עובדת על עיצוב חדר היצירה שלי וגם תחפושות לפורים. בקיצור, לא חסר.
אז בינתיים אני אשתף בשני עמודים שאני מאוד מאוד אוהבת מהאלבום של ארה"ב. התמונות הן מיום שעשינו בו שיט על אגם לאס וגאס. האגם נמצא מחוץ לעיר ויש מסביבו בתי מלון וחנויות והכל נראה כאילו אתם בכלל באיזה עיר אירופאית. כששטים לאורך האגם מגלים שיש אנשים שיש להם מספיק כסף כדי לבנות לעצמם בית (וכנראה שזה לא הבית העיקרי שלהם) ענק ממש על שפת האגם, עם סירה קטנה על המזח. מקום קסום באמת. לצערי היה מעט קר באותו היום עם רוחות מאוד חזקות ואפילו ירד קצת גשם. עשינו פיקניק על הסירה עצמה שכלל בעיקר מצות מטוגנות (בכל זאת פסח), רדפנו אחרי הברווזים והציפורים וצחקנו המון.
  
 
 התמונה הזאת של רותם עם אבא שלו יושבים על שפת האגם ומסתכלים על ברווזים כ"כ יפה ומרגשת בעיניי שהחלטתי לתת לה את מירב הבמה ופיתחתי אותה בגודל של 15X21. השתמשתי בדף רקע מתוך קיט של טיולים שקניתי, הדף הירוק מחבילת ה- GREEN של DCWV ויש פה שימוש בדף ממוחזר שצד אחד שלו חום והשני קרם. את כל הקרעים ליכלכתי עם דיו דיסטרס. את הדף הורוד קיבלתי בהחלפת קיט חודשי ב- Swap Bot כך שאני לא יודעת מה מקורו. השתמשתי בצ`יפבורד והוספתי לו את הכיתוב של המקום, למעלה יש שימוש במדבקות ציפ`בורד של מיס אליזבת ובצד השמאלי הוספתי בראד, מדבקות שקופות וסלסולים בעזרת טוליפ לבן.
 
  
 
העמוד השני מורכב מכמה תמונות מאותו יום. השתמשתי בשני דפים מאותו קיט טיולים ובשאריות הדף הורוד מהעמוד הקודם. הוספתי חתיכה של דף חום כדי לתת קונטרסט מתחת לתמונות. הכותרת היא מדבקת צ`יפבורד שמתחתיה הוספתי רבאונים.

No comments:

Post a Comment

Thank you for your comment.